WMF CP8208 Perfection 740 CP8208105 Volautomatische koffiemachine - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF CP8208 Perfection 740 CP8208105 Volautomatische koffiemachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul 24-12-2023

WMF perfection 860L - heerlijke koffie en thee beleving

WMF Perfection 860L (staat niet meer op Kieskeurig?). Perfecte volautomatische koffiemachine. Het apparaat is zorgvuldig ingepakt door WMF en voelt degelijk en solide aan. Een totaalpakket met bijbehorende melkkan, melkslang en handleiding. De waterbak en koffieprutbak zijn makkelijk bereikbaar want ze zitten vooraan het apparaat. De bediening via het kleuren touchscreen is erg makkelijk en eenvoudig. Als het apparaat gereinigd moet worden, geeft het touchscreen dit stapsgewijs aan met de bijbehorende plaatjes. Je hoeft dus niet de handleiding in te duiken :) Enig minpunt vinden wij dat het apparaat wel heel vaak aangeeft dat er gespoeld of gereinigd moet worden (na elk gezet kopje ...). Onze oplossing: dat doen we dus pas na het genieten van ons laatste cappuccino. De los uit elkaar te halen onderdelen van het melkgedeelte maken het overigens erg gemakkelijk om alles schoon te houden. Kortom een degelijke en makkelijk schoon te houden volautomatische koffiemachine om vele jaren te genieten van vers bereidde koffie, cappuccino, latte macchiato en thee. Een blije gebruiker.

Pluspunten

• Intuïtief kleurendisplay
  • Water / koffieprut bak makkelijk bereikbaar
  • Degelijke betrouwbare machine
  • Eenvoudig onderhoud
  • Bereiden met 1 druk op de knop

Minpunten

• Vraagt veel om te reinigen / spoelen

i**o@m**e.nl 18-10-2023

Perfecte koffie uit deze perfecte machine

Wat een geweldige machine. De installatie gaat makkelijk en snel. Je kunt makkelijk profielen instellen zodat je heel makkelijk met 1 druk op de knop je eigen kopje koffie krijgt. Sterkte, soort, hoeveelheid stel je snel in in je eigen profiel.
De koffie die er uit komt smaakt lekker doordat je ook de making naar keuze in kan stellen.
Schoonmaak snel en eenvoudig.
Een topmachine voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Sterkte in te stellen
  • Maling in te stellen
  • Profile aanmaken
  • Mooi uiterlijk
  • Nette prijs

Minpunten